WATERGEEST

dagboek van een early vutter

Watergeest is weer terug

Een reactie plaatsen

Eind augustus 2011 begon de host van Watergeest met een eeuwigdurende conversie naar het WordPress platform. Toen ik na acht weken nog niet in kon loggen, ben ik op zoek gegaan naar een alternatief. Uiteindelijk kwam ik bij WordPress online terecht, voornamelijk omdat ik daar het minst met advertenties te maken kreeg bij de gratis versie.
Het nadeel van de gratis versie is dat je niet alles vrij kunt kiezen, je zit aan zogenaamde thema’s vast, waarin de keuzes al voor je gemaakt zijn. Zo kan ik nu het lettertype niet contrastrijker maken en ook niet vergroten (daarvoor heb je gelukkig Ctrl+). Maar dit thema ziet er in elk geval wel leuk uit, al zeg ik het zelf.
Binnenkort kun je hier weer mijn postjes uit het gewone leven lezen, zoals bijv. “het mysterie van de nieuwe afvalbak”. Blijf kijken.

O ja, misschien is het handig om als bookmark het adres http://www.watergeest.nl op te nemen. Dan raak je me niet kwijt als ik naar een andere host moet verhuizen.

Heb je zelf een mening? Geef hem hier!

