WATERGEEST

dagboek van een early vutter

Indoor verhuizen | eerste laminaat ligt al

2 reacties

Een verrassing vanmorgen. Volgens de op de website van Roobol geraadpleegde planning zouden de laminaatleggers pas deze middag na 12:30 uur komen. Maar toen ik om 10:00 uur met wat nuttige knutselwaren van de Gamma terugkwam, zag ik dat er al een indrukwekkende bestelwagen voor de deur stond. De ochtendklus ging niet door omdat het egaliseren was mislukt. Zal je maar gebeuren. Dus om 11:00 uur precies reden de drie heren leggers weer weg. Zij hadden toen acht vierkante meters gelegd en afgeplint. Als ik om 10:00 uur begonnen was zou ik misschien net om 24:00 uur klaar zijn. Vakmanschap loont.

2 thoughts on “Indoor verhuizen | eerste laminaat ligt al

  1. Dat ziet er mooi uit!

  2. Wel mooi, maar ook glad helaas. Ooit heb ik mijn bureaustoel gekocht met wieltjes voor tapijt en vinyl. Op een harde vloerbedekking blijk ik nu een racestoel te hebben. Dat betekent vooral goed uitkijken in de bochten.

Heb je zelf een mening? Geef hem hier!

