WATERGEEST

dagboek van een early vutter

Triumph Dolomite Sprint toegevoegd aan brochuremuseum dankzij Lightbox 2

Een reactie plaatsen

De afgelopen dagen had ik weinig tijd voor nieuwe berichten omdat ik aan het experimenteren was met het fantastische, gratis tool om fotoshows te maken: Lightbox 2. Ik wil namelijk graag mijn verzameling folders op een site zetten, maar het maken van een html-bladerprogramma bleek erg arbeidsintensief. Folderbladerprogramma’s werken niet als zij gratis zijn of als zij wel werken zijn zij te duur voor een eenvoudige hobbyist. Maar met Lightbox 2 is het me gelukt een redelijk compromis te vinden. Oordeel zelf in het Foldermuseum.

Heb je zelf een mening? Geef hem hier!

