WATERGEEST

dagboek van een early vutter

Foldermuseum krijgt onvermoede diepgang

Een reactie plaatsen

Soms lopen dingen vanzelf, soms uit de hand en soms ook vanzelf uit de hand. Zo begon ik het foldermuseum om mijn verzameling folders van British Leyland uit de jaren 70 tentoon te stellen. Maar intussen blijkt het museum een diepere doelstelling te hebben. Namelijk het virtueel tentoonstellen van folders van verloren merken, merken die niet meer bestaan. Dan is het geen hobby meer, maar gewoon cultureel. En dan kan ik dus indien nodig subsidie vragen aan een of andere loterij die culturele doelen steunt. Ongekende vergezichten en perspectieven openen zich aan de verre einder. Ik wist niet dat ik het in mij had. Mag ik dat zeggen in het zoveelste Toonderjaar? Ja, dat mag ik.
Inmiddels zijn ook de eerste bezoekersstatistieken bekend: nu al 50% meer dan in april. In april kwamen 2 unieke bezoekers langs.

Heb je zelf een mening? Geef hem hier!

