WATERGEEST

dagboek van een early vutter

Poesjes kijken en lammetjespap

3 reacties

Vandaag waren we op kraamvisite bij familie op een boerderij alwaar poes Saartje bevallen was van een drieling. De drie kleine poesjes zijn intussen drie weken oud en konden dus met open oogjes in de flitser kijken. Eentje deed dat en riep auw, waardoor moeders ophield met likken (en dat allemaal in een flits dus). Daarna gingen we ook nog een lammetje voeden met lammetjespap. Vroeger lustte ik geen lammetjespap, omdat ik dacht dat er lammetjes in verwerkt waren. Niet dat ik toen geen vlees bliefde, maar pap met vlees erin: getver. Inmiddels weet ik dat de lammetjes zelf de pap krijgen als hun moeder hen niet meer wil voeden. Of verzin ik dit nu weer ter plekke.

3 thoughts on “Poesjes kijken en lammetjespap

  1. ’t Is niet mijn mening maar ik vraag de uwe: Stel dat ge de gouden Totoro zou mogen uitreiken, naar welke tekenfilm zou die onderscheiding dan gaan?

    Met dank

    • Hoi Yana, long time, no see. Wat een vraag overigens. Ik ga die niet zomaar beantwoorden, daar moet ik over denken. Waarschijnlijk wordt het een pagina met de tien beste animatiefilms. Beter nog, tien korte en tien lange.

  2. Tja…’t is nog een beetje geklungel van mijn kant. Geduld en ’t zal wel beteren.

Heb je zelf een mening? Geef hem hier!

