WATERGEEST

dagboek van een early vutter

De steen der wijzen van kunstenaar DE ES

Een reactie plaatsen

Jippenaaie, wat is het internet toch leuk. Nou ja, af en toe dan. Wat zeg ik, heel soms. Ik bedoel, als je eindelijk die ene stengel hooi uit de berg spelden hebt gevist. Zeker is, dat kunstenaar DE ES prachtig werk levert, met name in zijn stenen periode. Daarom heb ik bij de link hiernaast in de rubriek Kunst ook direct verwezen naar het hoofdstuk “Philosophers Stone” op zijn site. Van hem zou ik wel een werk in huis willen hebben. Daarvoor speel ik ook mee in de lotto, nergens anders voor. Geld maakt immers niet gelukkig. Nou ja, een beetje meer is wel lekker. Wat zeg ik, met veel meer zou ik een hoop goed kunnen doen. Ik bedoel, ongelukkig zul je er ook niet gauw van worden. Zeker is, dat ik dit soort kunst mooi vind. Vind jij iets anders? Geen probleem hoor, dat is menselijk.

Heb je zelf een mening? Geef hem hier!

