WATERGEEST

dagboek van een early vutter

Ze hebben me gevonden (met gericht adverteren)

Een reactie plaatsen

Tien jaar geleden werd ik overspoeld met spam voor penisvergroting en erectiepillen. Terwijl ik op het internet nooit blijk had gegeven van enige belangstelling in die richting. Afgelopen jaar bood iemand mij regelmatig zeer gewillige Russische vrouwen aan. Terwijl ik daar echt geen belangstelling voor heb; te meer daar zij vaak gepaard gaan met een huwelijk. Tegenwoordig word ik geplaagd door gerichte advertenties dankzij het onuitputtelijke marketingvernuft van Google. Want dankzij Ixquick vindt Google helemaal niets over mij. Maar helaas bezoek ik wel eens sites die een slimmigheidje hebben waarmee zij mijn IP-adres vastleggen. Omdat ik een keer bij Wehkamp naar lakens heb gekeken ben ik daardoor maandenlang overal lakens tegengekomen in de advertentieruimte van sites. Wat ik echter vandaag aantrof op Qoop.nl spant de kroon. Een advertentie voor een Pipedream Mia Isabella Wind Up Tranny Doll. Een zeer vrouwelijk poppetje met een stijve pik en een opwindmechaniekje. Raad zelf maar eens welke beweging zij gaat maken. De advertentie was van Drogisterij.net. Waar ik 3 weken geleden heb gezocht naar de prijs van een literfles 70% reinigingsalcohol (maak ik o.a. mijn lcd-schermen mee schoon). Hoezo gericht adverteren?
Voor degenen onder ons die niet van alle seksuele bizarriteiten op de wereld op de hoogte zijn: onder tranny verstaat men meestal een man die er behoorlijk vrouwelijk uitziet. Maar er zijn natuurlijk ook vrouwen die een (vaak volledig functionerende) lul hebben naast of in plaats van een kut. Of je die ook tranny noemt weet ik niet. Geloof het of niet, maar ik ben niet zo heel goed ingevoerd in dit wereldje.

Heb je zelf een mening? Geef hem hier!

