WATERGEEST

dagboek van een early vutter

Ik volgde Justin Bieber, op twitter, twee seconden

Een reactie plaatsen

De eerste van de maand is traditioneel een dag voor vreselijke onthullingen. Zo volgde ik vandaag Justin Bieber op Twitter gedurende twee seconden, zoals reeds in de titel staat. Dat komt zo. Ik ben ten behoeve van het foldermuseum bezig met een onderzoek naar het nut van twitteren. Daarover binnenkort meer. Ineens zag ik Justin voorbij bieberen. Ik dacht, kom op, als ruim 25 miljoen mensen hem veilig kunnen volgen, dan moet ik dat toch ook kunnen. Zo gedaan. Ik keek meteen in de eerste seconde of ik bovenaan stond op de lijst met followers. Maar ik stond in die ene seconde al op de zevende plaats. Dus zeven nieuwe volgers per seconde voor dat gastje. Zelfs op zijn lijst met volgers ben ik niemand. De volgende seconde heb ik gebruikt om op de ontvolg knop te drukken. Met succes, gelukkig. Nu kan ik mij weer op de borst kloppen, ook bij hoest, dat ik de rest van mijn leven Justin Bieber niet gevolgd heb. Een hele opluchting.

Heb je zelf een mening? Geef hem hier!

