WATERGEEST

dagboek van een early vutter

Adembenemende foto’s van Trey Ratcliff

Een reactie plaatsen

Ja, zulke foto’s kun je niet rubriceren onder “kiekjes maken”. Man, als ik zo kon fotograferen, dan was ik beslist fotograaf. Ik vind deze fotograaf bij voorbaat (en waarschijnlijk geheel ten onrechte) al aardig, want hij vindt dezelfde films leuk als ik. Bovendien heb ik iets nieuws van hem geleerd. Dus moet ik hem hier wel vermelden. Maar vooral toch om zijn foto’s. Deze bijvoorbeeld: The Mysterious Rock Of Wonder. Een link naar zijn blog vind je bij de links onder “kunst”.

Heb je zelf een mening? Geef hem hier!

