WATERGEEST

dagboek van een early vutter

Zal ik ooit de Sigmund wedstrijd van de Volkskrant winnen?

Een reactie plaatsen

sigmund1201Vandaag verscheen de uitslag van de jaarlijkse Sigmund wedstrijd van de Volkskrant.sigmund1202 Voor de niet-ingewijden: elk jaar kun je bij een Sigmund tekening van Peter de Wit zelf je tekst bedenken. De beste zes worden gepubliceerd in de week voor kerst.sigmund1203 Ik doe al een paar jaar vergeefs mee. Ook dit jaar weer. Toch vind ik mijn inzendingen niet slecht. Daarom vraag ik mijn lezers wat er aan mankeert. Hier de drie inzendingen die ik zelf het leukste vind. De voorspelbare, zoals “Denk je echt dat het travestieten zijn?”, heb ik al weggelaten.

Heb je zelf een mening? Geef hem hier!

