WATERGEEST

dagboek van een early vutter

Voor het kerstkaartje ging ik weer naar Rijnja Repro | Warme douche

Een reactie plaatsen

Tot vorig jaar kopieerde ik de kerstkaartjes bij Multicopy. Maar dat werd met 54 euro voor 50 kaartjes te duur. Vorig jaar heb ik Rijnja Repro geprobeerd. Dat is me uitstekend bevallen, zodat ik dit jaar weer ging. Ik betaalde 10,90. Dat is zelfs nog minder dan ik tien jaar geleden bij Multicopy betaalde. Dus voor particulier werk kun je het beste op zoek gaan naar een Rijnja Repro filiaal. Het enige minpunt is dat zij weinig kleuren hebben in 160 grams papier. Als je bijzondere kleuren wilt, zul je die zelf ergens moeten kopen. Desnoods op het internet.

Heb je zelf een mening? Geef hem hier!

