WATERGEEST

dagboek van een early vutter

Een nieuw portaal om SF in Europa in kaart te brengen en er op te zetten

Een reactie plaatsen

Linker helft header Europa SFIn december kwam ik een leuk initiatief tegen om de Europese Science Fiction scene in kaart te brengen en op de Engelstalige wereldkaart te zetten: Europa SF. Het is inderdaad waar dat wij geen idee hebben wat er op het gebied van SF in Europa gebeurt, laat staan in ons eigen land. Vrijwel iedereen kent Markus Heitz en Bernhard Hennen, maar die schrijven Fantasy. Maar vragen naar bekende SF-auteurs uit Duitsland levert bij mij geen bekende weg op, eerder een mond vol tanden. Leuk dus dat een stel mensen dit portaal heeft opgezet. Ik heb mij in een enthousiaste bui direct als correspondent voor Nederland aangemeld. Hopelijk heb ik ook nog iets te vertellen.

Heb je zelf een mening? Geef hem hier!

