WATERGEEST

dagboek van een early vutter

IJsvrije drinkplaats blijkt een wintercafé voor vogels

Een reactie plaatsen

roodborstje drinkendOoit liet ik mij wijsmaken dat het niet goed is voor de vissen als de vijver helemaal dichtvriest. Dus installeerde ik een luchtpompje dat door de bubbels een plekje ijsvrij houdt. roodborstje dronkenNiet dat ik vissen in de vijver heb, maar het leek me evengoed geen kwaad te kunnen. Voor de vogels uit de buurt blijkt het een uitkomst. Het is hier de enige drinkplaats als alles dichtgevroren is. En dankzij de bubbels van de luchtpomp is het ook nog eens net alsof zij spa drinken. Het roodborstje op de foto lustte wel een glaasje wakwater. Kortom: een wintercafé voor gevederde vriendjes. Weer een spaarzegeltje voor de hemel geplakt.

Heb je zelf een mening? Geef hem hier!

