WATERGEEST

dagboek van een early vutter

Schokkende reportage Zembla: burgemeester Jorritsma en wethouder Scholten van Almere liegen glashard

Een reactie plaatsen

Zojuist de schokkende reportage van Zembla gezien over de leegstand van bedrijfspanden. Mijn eigen toch al niet zo fraaie Almere werd verder het kwade daglicht ingeduwd. Zembla toonde een contract waarin A staat, terwijl de burgemeester en de verantwoordelijke wethouder B zeggen. Dat noemen we in de volksmond liegen. Maar in de politiek heet het bestuur, wat vaak neerkomt op “iets leuks voor je vrinden doen”. Ja, want die burgemeester en wethouders hebben geen vrienden maar vrinden. En die vrinden willen leuk veel centjes verdienen over de ruggen van de burgerij. Zodat zij in hun walgelijke patserbakken kunnen blijven rijden en er dure vriendjes/vriendinnetjes op na kunnen houden. Ik maak me sterk dat de gemeentelijke belasting 10% omlaag zou kunnen, als er fatsoenlijke mensen in het bestuur zouden zitten. Maar helaas zit je bijna per definitie opgescheept met ratten. Ik stop, want ik geloof dat ik me opwind.

Heb je zelf een mening? Geef hem hier!

