WATERGEEST

dagboek van een early vutter

Volkskrant levert wanprestatie door niet na te bezorgen

1 reactie

Sinds 1 april hebben we een nieuwe bezorger voor de Volkskrant. De afgelopen tien jaar hebben we maar één keer geen krant gehad. Maar nu was het op 26 april al raak: verkeerde krant. Meteen de bezorgservice gebeld. Maar wat er ook kwam, geen nabezorgde krant. De volgende dag heb ik uitgezocht hoe dat komt. Blijkt dat de Volkskrant niet meer nabezorgd wordt. In plaats daarvan krijg je een code om eenmalig de krant online te kunnen lezen en je krijgt een extra dag aan het eind van je abonnement. Is dit een goede oplossing?
NEEN. Om te beginnen is het online lezen een crime. De server van de krant kan het niet aan, zodat je soms tien seconden zit te wachten tot de letters scherp zijn. En verder lijkt een extra dag op je abonnement heel eerlijk, maar dat is niet zo. Want wie gaat bijhouden of het abonnement werkelijk net zo veel dagen opschuift als je geen kranten hebt gehad? Wat ik nog veel belangrijker vind is dat ik een papieren krant lees, omdat ik hem op papier wil hebben. Dus moet de Volkskrant er ook voor zorgen dat ik een gemist exemplaar alsnog krijg. Ik zit er sterk over te denken om een petitie te beginnen om de krant onder druk te zetten.

One thought on “Volkskrant levert wanprestatie door niet na te bezorgen

  1. Strak plan! Vandaag geen zaterdagkrant ontvangen, Lees um maar online….. LOL

Heb je zelf een mening? Geef hem hier!

