WATERGEEST

dagboek van een early vutter

Wat een feest, twee jaar Watergeest

1 reactie

Gisteren kwam ongemerkt de tienduizendste (10.000ste) bezoeker langs. En gisteren is het twee (2) jaar geleden dat ik mijn blog overzette naar WordPress. Zoals het oude Tibetaanse spreekwoord zegt: “Na onheuglijke tijden komen heuglijke tijden.” Van WordPress zelf kreeg ik al een leuke onderscheiding.
Een kanttekening moet ik wel plaatsen bij al die bezoekers. Meer dan de helft komt af op consumentengezeur, bijv. over stofzuigerzakken, pantene pro shampoo en entosorbine. Zegt wel iets over Nederlanders denk ik. Radar en Kassa zijn ook waanzinnig populair. De andere kant van deze medaille is natuurlijk dat je niet belazerd en bedonderd hoort te worden. En bij mij slaat de weegschaal toch naar die kant door. Dan maar een Nederlander, maar wel rechtvaardig.

One thought on “Wat een feest, twee jaar Watergeest

  1. Mijn bezoekers waardeer ik zeer. Om welke reden zij een bezoekje brengen weet ik vaak niet. Toch vind ik ook het dwalen over Blogland leuk.

    Iedereen heeft en geeft zijn eigen verhaal het verrijkt mijn leven.

    Zo vond ik het ook leuk om hier van dit blog weer een nieuw bericht te ontvangen.

    Vriendelijke groet,

Heb je zelf een mening? Geef hem hier!

