WATERGEEST

dagboek van een early vutter

BRYCE leren | een leercurve waar de Mont Blanc nog een puntje aan kan zuigen

Een reactie plaatsen

Vandaag kocht ik Bryce 7.1 pro, de nieuwste versie van het beroemde softwarepakket voor landschapontwerp. Een paar jaar geleden had ik de vorige versie ook al eens gekocht, maar toen kon ik er geen chocolade van maken. Nu zag ik dat er op het internet veel lesmateriaal te vinden is, dus besloot ik het nog één keer te proberen. Helaas is het nog steeds crimineel ontoegankelijk. Vooral omdat het aantal instelmogelijkheden duizelingwekkend is. En een groot deel van de instelmogelijkheden is ook nog eens onbegrijpelijk. Maar dankzij de trainingsvideo’s kan je er toch snel mee aan de slag. Deze keer hoop ik er door te komen. Mijn eerste werkje is een doodsaai eilandje in een doodsaaie zee. Maar een paar basisdingen heb ik nu tenminste al onder de knie en dat is meer dan ik vorige keer kon zeggen.

Heb je zelf een mening? Geef hem hier!

