WATERGEEST

dagboek van een early vutter

Sony T2N e-reader vervangt de Bebook Pure

Een reactie plaatsen

In september 2012 won ik een Bebook Pure, weet je nog? Net na de garantie, afgelopen oktober kreeg hij ineens kuren. Na tien keer formatteren en twintig keer resetten, besloot ik de hulp van Bol in te roepen. Ik moest hem maar terugsturen, was het oordeel. Dat deed ik op 2 december, naar een niet-standaard adres in Utrecht. En toen gebeurde er helemaal niets meer. Raadpleging van het verzendbewijs leerde mij dat de AH-medewerker het adres compleet genegeerd had en het pakket naar het standaard terugzendadres van Bol had gestuurd. Navraag bij Post.nl leerde mij dat de verzender geen navraag mocht doen, maar de ontvanger. Maar die reageerde helemaal niet meer op mijn hulpgeroep. Zo gewonnen, zo geronnen, dacht ik. Wat bleek echter, voor Bol was de zaak al afgehandeld, pakket of niet, want er stonden cadeaubonnen op mijn Bol-account. Ik wilde meteen een Kobo Glo kopen, met ingebouwde verlichting. Maar helaas, die verkoopt Bol niet. Toen heb ik maar een Sony T2N (een speciale Bol-versie van de T2) met Gecko hoes gekocht. Ik hoop dat deze langer meegaat. De eerste boeken staan er alweer op.
Eerste indrukken: Mijn usb-lader kent ie niet, wel die van de Samsung S4 gelukkig. De Bebook lag lekkerder in de hand. Pagina’s omslaan door te vegen levert soms rare pop-ups. Inhoudsopgave is toegankelijker. Lettergrootte veranderen is heel makkelijk.

Heb je zelf een mening? Geef hem hier!

