WATERGEEST

dagboek van een early vutter

Ook dat nog

1 reactie

Fietsend richting de mensenvriend kwam er ineens iets uit een gangetje geschicht, met het voorkomen van een klein, amorf hondje. Het beestje kwam in de maalstroom van mijn trappers terecht en werd, misschien mede daardoor, net niet geplet onder mijn achterwiel met extra dikke stadscommandobanden. Met een snelheid die niet op ernstig letsel duidde, stoof het weg in een andere richting. Ik zag dat het een kat was. Maar toen had ik al “kijk uit, stomme hond” geroepen. Ook dat nog.

One thought on “Ook dat nog

  1. Bijna een zelfde ervaring had ik vanmorgen. Alleen betrof het hier wel een hond.
    Niets vermoedend reed ik vanmorgen de file in op de brug naar Papendrecht.
    Vakantietijd en file op die plek dat is raar. Wat denk je dat er opeens uit het niets op dook? Een hond. Ik vermoed dat hij door een “dierenliefhebber” uit de auto gezet is.
    Nadat hij voorbij was gerend, hield de file op te bestaan. Los van of je van honden houdt, dan ben je het niet waardig om op vakantie te mogen en dan druk ik het heel voorzichtig uit.

Heb je zelf een mening? Geef hem hier!

