WATERGEEST

dagboek van een early vutter

Watergeest nu geschikt voor mobiele apparaten

3 reacties

Tot mijn schrik bleek mijn dagboek nagenoeg onleesbaar op een smartphone. Het thema iTheme is daar niet op ingericht. Dan kon natuurlijk niet langer zo. Stel dat je op zoek bent naar pokemons en je wilt even checken wat Watergeest daarvan vindt. Er zijn mensen die van minder verward raken. Het nu gekozen thema Yoko is wel voor mobiele apparaten geschikt. Ik hoop dat het op tijd is om ellende te voorkomen.

3 thoughts on “Watergeest nu geschikt voor mobiele apparaten

  1. Nog steeds zoek ik geen Pokemons, wel lees ik met plezier jouw blog.

    Vriendelijke groet,

Heb je zelf een mening? Geef hem hier!

